Baldufaire
DIBUIXANT QUE CONTINUA APRENENT DE TOT EL QUE L' ENVOLTA
"QUE EL DIBUIX DANSI LLIUREMENT"
DES QUE ERA PETIT QUE M'AGRADA EL DIBUIX , VAIG ESTUDIAR COMIC , SEMPRE QUE PUC FAIG ALGUN GARGOT AMB EL MEU LLAPIS INSEPARABLE EN ALGUN TROS DE PAPER. US ANIMO A QUE PRACTIQUEU AQUEST MERAVELLOS ART ! MOLTES GRACIES A TOTS I TOTES!